Tehnično podporo na gručah zagotavlja podporna ekipa SLING, ki je dosegljiva na elektronskem naslovu podpora@sling.si. Zagotavljamo podporo pri uporabi splošno dostopnih gruč Arnes, NSC, Trdina, Maister in Vega.
Tehnična podpora je dosegljiva ob delovnikih med 8h in 16h.
Na tehnično podporo se obrnite za:
- informacije o pridobivanju dostopa do superračunalniških gruč,
- splošne informacije glede superračunalnikov in glede njihove uporabe,
- v primeru težav pri zagonu nalog.
V primeru težav nam pošljite sporočilo, v katerem natančno opišite problem, priložite tudi izpis napake in korake, kako ste do napake prišli.
Tehnična podpora je namenjena odpravi napak na gručah, pomoči pri uporabi upravljavca vrst Slurm, pri specifikah strojne opreme in gruč ter pri odpravi težav pri zagonu nalog, uporabi datotečnega sistema ali omrežja. Aplikacijsko podporo zagotavljamo po sistemu “best-effort”.